Saturday, May 20, 2017

Melawat perpustakaan Shah Alam

Pada 29 April 2017 kami berkesempatan melawat Perpustakaan Shah Alam. Plan dah lama cuma kali ni baru menjadi.

Anak-anak cukup suka beriadah di sini. Banyak betul buku. Dah memang namanya perpustakaan. Haha.

Banyak juga buku yang aku pilih tapi tak sempat baca. Ronda-ronda sekeliling rak buku dalam bangunan 4 tingkat tu. Baru sempat 2 tingkat je. 2 tingkat lagi lain hari.

Gambar di bawah ni la sebagai bukti kukuh yang tak boleh dipertikaikan lagi yang aku pernah ke sini.

Jalan-jalan di Kepong FRIM

Pada cuti umum hari pekerja 1 Mei 2017 yang lepas aku luangkan masa berkunjung ke FRIM Kepong.
Tempat ni dah banyak kali aku kunjungi. Cuma kali ini anak-anak nak sangat mandi manda di situ. Aktiviti ni tak dirancang pun. Kalau tak diikutkan merajuk pulak dia org ni.
Berikut adalah sekitar hari tersebut.

Lukisan pemandangan diatas potongan kayu

Lukisan kreatif diatas permukaan potongan kayu balak.