Saturday, May 20, 2017

Melawat perpustakaan Shah Alam

Pada 29 April 2017 kami berkesempatan melawat Perpustakaan Shah Alam. Plan dah lama cuma kali ni baru menjadi.

Anak-anak cukup suka beriadah di sini. Banyak betul buku. Dah memang namanya perpustakaan. Haha.

Banyak juga buku yang aku pilih tapi tak sempat baca. Ronda-ronda sekeliling rak buku dalam bangunan 4 tingkat tu. Baru sempat 2 tingkat je. 2 tingkat lagi lain hari.

Gambar di bawah ni la sebagai bukti kukuh yang tak boleh dipertikaikan lagi yang aku pernah ke sini.

No comments:

Post a Comment

Ambil angin di Taman Tasik Metropolitan Kepong

Dah lama tak ke sini. Hari ini menjengah ke sini. Itu pun sebab anak sulong Daniel yang minta nak datang sini. Daniel diberi cuti seminggu ...